مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

محمدم روزت مبارک

1394/2/12 0:39
نویسنده : مامان زهرا
8,077 بازدید
اشتراک گذاری

محمد جان همسر مهربانم روزت مبارک

عاشقانه دوستت دارم و به وجودت افتخار میکنم

تو بهترین همسر و پدر دنیایی

 

 

نمیدانم تورا به اندازه نفسم دوست دارم،یا نفسم را به اندازه تو

نمیدانم چون تورا دوست دارم نفس میکشم

یا نفس میکشم که ترا دوست بدارم

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست 

یا تکرار دوست داشتن تو زندگیم...

تنها میدانم که دوست داشتنت 

لحظه لحظه زندگیم را میسازد

و عشقت ذره ذره وجودم را 

ببخش اگر گاهی بد شدم ببخش اگر گاهی تند شدم و احساس لطیف تورا ندیدم ،ولی در عوض تو همیشه خوب بودی و هستی ممنون که هستی 

تو به من زندگی بخشیدی 

تو به من جان دوباره دادی ...

دوستت دارم.

مرد من...

مهربانم...

مخاطب عاشقانه های من...

زن نبوده ای که ببینی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد

من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارونی برای دلم چتر میگیرد ...

مرد رویاهای من ...بگذار هرچه میخواهد بشود 

تا وقتی دستهایت را در دستهایم دارم خوشبختم...

بگذار زمان از حسادت بترکد...

من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد

زن بودن خوب است وقتی...

از تمام مذکرهای دنیا ،پای تو در میان باشد 

نمیدانی چه کیفی داره خانوم بودن برای تو...

دوستت دارم

بابا محمد روزت مبارک خیلی دوست دارم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فریده
13 اردیبهشت 94 12:09
روز مرد بر همسر محترمتان هم مبارک امیدوارم همیشه در کنار هم به سلامتی و شادی زندگی کنید .
عشق یعنی...
16 اردیبهشت 94 9:18
منم تبریک می گم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون