مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای 28ماهگی

1394/3/20 14:29
نویسنده : مامان زهرا
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ببخش منو که انقدر دیر به دیر میام اینجا این دوهفته مشغول جمع کردن وسایل بودم اخه انشااله اخر هفته بعد میریم خونه خودمون

مامانی منو ببخش اگر این روزها زیاد حال و حوصله ندارم و زود به زود عصبانی میشم اخه جمع کردن وسایل خونه از یه طرف جور کردن پول از طرف دیگه واقعا خستم کرده بنده خدا بابا هم حسابی درگیره تازه فصل امتحاناش هم هست ولی از حق نگذریم خیلی صبوره 

وسایلارو تقریبا جمع کردم اونم دست تنها خیلی سخت بود شما هم که تا دلت بخواد شیطون شدی بعضی روزا واقعا کم میارم

جدیدا خیلی قلدر شدی هرچیزی که ببینی میگی مال منه اسباب بازیاتو که به هیچ کس نمیدی البته خدارو شکر دست بزن نداری بی ادبی هم نمیکنی فقط وسایلاتو به کسی نمیدی که امیدوارم زودتر این مشکل هم حل بشه

یکم عصبی شدی اون هم فکر میکنم دلیلش همین اسباب کشی باشه چون من کمتر برات وقت میزارم خدا کنه اینروزا زودتر تموم بشه راحت بشیم

پلنگ صورتی یا به قول خودت گل پسرت که خیلی دوسش داری

بلال خوری

محبت پدر پسری

این عکس جریان داره

محمد به مهدی گفت بیا بابارو بوس کن عکس بگیرم 

بعد مهدی گوشیو گرفت به محمد گفت حالا بابا تو مامانو بوس کن من عکس بگیرمخندونکاونم تو فست فود جلوی مردمتعجب

 

اولین باری که پیتزا خوردی البته پیتزا مرغ

ببین با چه لذتیم میخوری

قربون اون ژست گرفتنت

وقتی مهدی اشپز میشود،اونم از ماشین پزی

پسرم داره تو جمع کردن وسایل کمک میکنه

گل پسرم از حمام اومده

این روزا هرکیو میبینی میگی ما میخوایم بریم خونه دیگه

خدا کنه این جابه جایی اذیتت نکنه 

خیلی دوست دارم عزیز دلم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

فریده
25 خرداد 94 8:53
مبارک باشه ، ایشالله به سلامتی اسباب کشی کنید . نگران نباش ، به این فکر کن که می ری خانه خودت . کاش دنیای ما آدم بزرگا هم به سادگی و زیبایی دنیای بچه بود ، ببوس مهدی کوچولوی مهربون .
مامان راحله
11 تیر 94 13:19
مامان پرنیا
23 تیر 94 18:08
انشاالله به سلامتی و دل خوش گل پسرت و ببوس
فریده
12 مرداد 94 12:58
زهرا جان سلام کجایی خانم؟؟ خیلی خیلی نگرانتم مهدی خوبه ؟؟ همسرت خوبه ؟؟ پدر و مادر شما و همسرت حالشون بهتر شده ؟؟/ از حال خودت بهم خبر بده ، بی نهایت نگرانتم