مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای مشهد+پیشرفتهای گل پسری

1393/2/28 23:31
نویسنده : مامان زهرا
396 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها حسابی سرم شلوغه از یک طرف من خونرو تمیز میکنم از طرف دیگر شما به هم میریزی اوهامسال خونه تکانی با وجود شما حال و هوای دیگه ای داشت پارسال خیلی کوچیک بودی و یا خواب بودی یا اگرم بیدار بودی کاری نداشتی ولی امسال حسابی شیطونی میکنی قربونت برم شیطونیاتم قشنگه خیلی شیرین شدی هرروز یه کار جدید انجام میدی قشنگ نانای میکنی لبخندوقتی غذا تموم میشه سفره را میاری و میدی به من افرین پسرک من ماچو از همه مهمتر اینکه یه جمله کوتاه میگی و ان این استآب بده الهی مامان قربون پسر باهوشم برم ماچوقتی این جمله را میگی من و بابا حسابی ذوق میکنیم و تشویقت میکنیم کلمه بیا را هم خیلی خوب میگی وقتی بهت میگیم مهدی کنترل یا گوشی را بیار زود برامون میاری و خودت برای خودت دست میزنیتشویق فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد عزیزم 

صبح روز سفر

هنگام رد شدن از گیت فرودگاه

 

 

مهدی جونم در هواپیما

 

فرودگاه مشهد

 

قربون خنده خوشگلت برم

 

 


رستوران هتل که گبند و گلدسته به خوبی از اونجا مشخص بود

عشق کوچولوی من حاضر شده بره حرم

 

مهدی و مامانی 
 

 

مهدی در رستوران

 

این عکس و عکس بالایی مربوط به الماس شرق

رستوران وصال

نمیدونم چرا وقتی میریم بیرون و کفش  داری دوست نداری راه بری و اگر بذاریمت زمین گریه میکنی

 


پسرم و دوستش

 

این هم دفتر نقاشی و مداد رنگی که مهماندار به شما داد

یک روز بعد از برگشتنمون بردیمت و موهاتو کوتاه کردیم

              عزیز دلم خیلی دوست دارم قلب         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان فاطمه
25 اسفند 92 16:11
سلام زیارت قبول،خوش گذشت؟خوش به سعادتتون خیلی عکسای قشنگی بود!مهدی جون هم تو همه عکسا خیلی ناز شده بود مخصوصا اونی که فکر کنم تو حیاط حرمه و گل پسری داره می خنده.
مریم
27 اسفند 92 13:18
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشی سال نو مبارک
مامان آوا
27 اسفند 92 13:43
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
طراح دردونه تم
28 اسفند 92 0:21
سلام وب نگر هستم کد قالبتونو برات ایمیل کردم
علامه کوچولو
29 اسفند 92 0:06
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامان امیرمهدی
3 فروردین 93 12:33
زیارتت قبول باشه آقــــــــــــــــــــــا انشالا مکه قسمتت بشه سال نو مبارک انشالا سال خوبی با مامانی و بابایی داشته باشی
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مامانی ویانا
24 فروردین 93 10:42
چه عکسای نازی از مهدی جون گرفتید زیارت قبول