مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

پدرم روزت مبارک

1393/2/22 13:38
نویسنده : مامان زهرا
257 بازدید
اشتراک گذاری

                         

بابای مهربونم بر دستان پینه زده ات بوسه میزنم و میگویم روزت مبارک 

پدر مهربانم با تمام وجود دوستت دارم 

 

بابا جونم ببخش مرا که گاهی درداتو ندیدم 

ببخش منو که گاهی غصه هاتو ندیده گرفتم 

ببخش منو اگر فرزند خوبی برایت نبودم 

بابا همیشه فکر میکردم که چرا انقدر مغروری فکر میکردم که اونجوری که من میخوام دوسم نداری ولی اشتباه فکر میکردم شب عروسیم وقتی میخواستم ازت خداحافظی کنم وقتی بغلم کردی وقتی بغضت ترکید وقتی اونجوری جلوی اون همه ادم زدی زیر گریه از خودم بدم اومد که چرا اونجوری فکر میکردم شما تو همه چیز برای من سنگ تموم گزاشتی هیچوقت محبتاتو فراموش نمیکنم بابا جونم خیلی دوست دارم انشااله سالیان سال سایت رو سرمون باشه 

پسندها (2)

نظرات (1)

اعظم مامانه زهرا
22 اردیبهشت 93 14:26
قدر بابابزرگا رو بدونین که نعمت بزرگی واسه همه و بخصوص نوه هاشون هستن