مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

این روزهای غزه

1393/5/1 17:52
نویسنده : مامان زهرا
388 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم این روزها غزه در خاک و خون است این روزها کودکان غزه بی گناه و بی دلیل کشته میشوند این روزها خنده از لبان کودکان غزه خداحافظی کرده و رفته این روزها روزهای غریبی است وقتی صحنه هایی که درباره غزه پخش میشود را میبینم قلبم اتیش میگیره دلم به درد میاد این روزها هزارتا چرا در سر دارم اخه چرا جنگ چرا قتل عام چرا تخریب چرا بمب و انفجار چرا دشمنی چرا کینه چرا کودکان یه بچه به کدامین گناه و خطا باید کشته بشه مگه این ادما که میکشند خراب میکنند دشمنی میکنند دل ندارن اخه مگه قلب ندارن چطور دلشون میاد ادمارو ،بچه هارو بکشند و بازم به زندگی ادامه بدهند،چطور میتوانند بخندند وقتی خوشی و خندرو از لبای یه پدر و مادر بردند نمیدونم چی بگم دلم داره از غصه میترکه اخه منم مادرم.من طاقت ندارم یه خار به پای تو بره من نمیتونم ببینم تو اشک بریزی من دیوانه میشم وقتی تو بگی اخ من تب میکنم وقتی تو تب بکنی چطور اون ادما طاقت میارن یه بچرو جلوی چشمای مادرش به قتل برسونند فقط میتونم بگم خدا لعنتشون کنه خدا خودش کمک کنه تا مردم غزه بتوانند در مقابل رژیم صهیونیستی پیروز شوند الهی امین.

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان اعظم
1 مرداد 93 17:58
وعده ما جمعه راهپیمایی روز قدس
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 18:54
سلااااااام چ وب نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا
مامان مینای آرتین
2 مرداد 93 10:12
خیلی به موقع و زیبا بود عزیزم... امیدوارم هر چه زودتر از این آتیش نجات پیدا کنند و هیچوقت ناله مادری از غم فرزندش بلند نشه...هزار تا بووووس واسه مهدی خوشگلم
مامان زهرا
پاسخ
انشااله
فریده
4 مرداد 93 11:24
واقعا وحشتناکه ، آخه چرا جنگ ؟؟ چرا خونریزی؟؟ کاش امام زمان زودتر ظهور می کرد .
مامان زهرا
پاسخ
الهی امین
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مرداد 93 16:05
امیدوارم اسراییل و کشور هایی که حمایت ش میکنن با ظهور امام زمان به حق واقعی خودشون برسن
مامان زهرا
پاسخ
انشااله