مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

دسته گل جدید اقا مهدی

1393/7/27 0:03
نویسنده : مامان زهرا
276 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واقعا خدا بهمون رحم کرد 

عصر بابا رفت بیرون و طبق معمول پشت سرش گریه کردی بعد از چند دقیقه که اروم شدی من تو اشپزخونه بودم که صدای باز شدن در اومد فکر کردم بابا اومده مشغول کارم شدم دیدم خبری از بابا نشد اومدم دیدم بله خودت درو باز کردی رفتی تو پله ها داشتم سکته میکردم اگر خدایی نکرده میوفتادی چیکار میکردم خیلی وحشتناک بود خدا رحم کرد 

خدایا شکرت 

این عکسها هم برای سر شبه که دوباره درو باز کردی با اینکه دوبار قفل هستش دوبارشم باز میکنی

 

پسندها (1)

نظرات (5)

فریده
27 مهر 93 7:31
پسرمون دیگه برزگ شده ، خودش در باز می کنه . دیگه باید خیلی مواظب باشی و همیشه در رو قفل کنی . خدایی اگه زود متوجه نمی شدی معلوم نبود چه اتفاقی ممکن بود واسش بیافته.
مامان زهرا
پاسخ
فقط خدا بهمون رحم کرد
مامان روژینا
27 مهر 93 9:09
ای وای زهرا جون خیلی خدا رحم کرده بهتونحتما صدقه بده. منم تو خونه این مشکلو دارم البته خدا رو شکر روژینا هنوز نمی تونه قفل رو باز کنه ولی وقتی میره دنبال بابا شو با قفل بازی میکنه خیلی میترسم. خیلی باید حواست بهش باشه.ای جوجه کوچولوی شیطون بلاببوسش
مامان زهرا
پاسخ
اره واقعا خدا بهمون رحم کرد اره خیلی شیطون شده
مامان مینای آرتین
27 مهر 93 20:11
ماشالله مهدی جان آقایی شدی واسه خودت تنهایی میخوای بری ددر؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
اره دیگه احساس بزرگی میکنه میخواد تنهایی بره بیرون
مامان پارسا دردونه
27 مهر 93 22:26
وااااااااااااى خدا بهت رحم كرده...... ميخواست بياد پيش پادا
مامان زهرا
پاسخ
اره پریسا جون دقیقا میخواست همین کارو بکنه
الناز
30 مهر 93 9:44
سلام زهرا جون . خوبی؟ شما اومده بودید وبلاگ من ازونجا باهاتون آشنا شدم. خدا پسرت رو برات نگه داره ماشالله چقدر خوشگله. درمورد دکتر دلیری هم آره همون منطقه17. مامانمینا قبلا اونجا میشستن و من اونجاها بزرگ شدم و مدرسه رفتم. ولی الان باشوهرم تو پرند میشینیم امیدوارم خدا پسر نازت رو برات نگه داره همیشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم گفتم با هم دوست بشیم