مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

واپسین روزهای اسفند 1393

1393/12/27 14:38
نویسنده : مامان زهرا
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم .

چند روزه که حسابی سرما خوردی و به هیچ طریقی هم خوب نمیشی دکترم بردیمت ولی فایده نداشت آبریزش خیلی اذیتت میکنه همش میگی مامان شربت بخورم دماخ نیاد

اینروزها حسابی در حال بدو بدو هستیم ماه اسفندو خیلی دوست دارم حتی بیشتر از عید ماه قشنگیه تمیز کاری خرید،سبزه سفره هفت سین ماهی قرمز ماهی شب عید خلاصه همه چی تو اسفند قشنگه ماه نو شدنه.

هر روز که میگذره شیرین زبونتر میشی هر کاری میخوای بکنی اجازه میگیری :پاشویم:بلند شم?.بیایم?برم?بخورم?بشم:بشینم.بپرم?...

دیشب گریه میکردی اومدی به من میگی گریه نکنم مردم خوابن?خندونک

خیلی بد غذا شدی ناهار که نمیخوری یکم شام با زور میخوری.

عاشق ماهی قرمزایی شدی که بابا برای سفره هفت سینمون خریده.

دکتر جماعت که از نوزادیت میرفتیم پیش ایشون

انقدر آقا شدی که دیگه گریه نمیکنی

اسباب بازیهایی که برای تقویت هوش خوبن

حیاط خونمون و یه هوای عالی که بدون کاپشن رفتی بیرون

سه تا عشقای من

پسر گلم برایت بهترین آرزوها را دارم.

مهدی تا این لحظه 2سال و 1 ماه و 24 روز سن دارد

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان راحله
27 اسفند 93 16:55
ان شالله که زود خوب بشی عزیزم
nasim
27 اسفند 93 23:22
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين شکوه جادوی رنگين کمان فروردين شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادماني عيد دوباره عشق و اميد دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سين فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد