مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

سال تحویل 1394

1394/1/2 20:42
نویسنده : مامان زهرا
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی خودم 

نوروزت خجسته

پسر قشنگم و هفت سین 1394

گلم و هفت سین 1393

عشق من در نوروز 1392

مهدی و هفت سین خاله فاطمه

خونه مادربزرگ همراه با عرفان نگار امیرعباس که در حال پریدن بودید

این کیفت همه جا همراهته خیلی دوسش داری

یه خواب راحت

هزار ماشااله خیلی خوشتیپ شدی هر خونه ای که میریم کلی از لباسات خوششون میاد براشون شیرین زبونی هم میکنی دیگه کلی ازشون دل میبری

تا لباساتو میپوشی مدام میگی خوشگل شدم ماشاالهخندونکخود شیفته ای دیگه

هرجا میریم وقتی بهت عیدی میدن زود میگی ممنون تشکر بعدش خداحافظی میکنی یعنی بریم خندونکفعلا بای تا پست بعدی.

لحظه سال تحویل برایت از خداوند بهترینها را خواستم عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا دردونه
5 فروردین 94 15:27
عيدت مبارك عزيزم💐💐💐💐 ايشاله كه سال خوبى داشته باشى
فریده
16 فروردین 94 13:49
سال نو مبارک زهرا خانم ، امیدوارم سال خوبی داشته باشی پر از شادی و نشاط. پر از موفقیت و تندرستی. چه سفره هفت سین خوشکلی انداختی . چقدر پسرمون خوشتیپ شده ، با این تیپ اش باید از همه دل ببره . بهترین ها رو واسه خانواده شما از خداوند می خوام.
فرزانه
16 فروردین 94 16:42
سلام مامانی کوچولوی نازی داری میتونم از عکسای خوشگلش برات کلیپ درست کنم باقیمت خیلی ناچیز همش 10 تومن نمونه کار تو وبلاگم هس خوشحال میشم سربزنی دیدنش که ضرر نداره عزیزم اول سفارش بده بعد از تحویل گرفتن کار مبلغ رو واریز میکنی البته نمونه ای که گذاشتم برای اینکه حجمش کم بشه برای دانلود کیفیتش رو پایین آوردم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک