مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

مامان قشنگم روزت مبارک

1394/1/20 22:58
نویسنده : مامان زهرا
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

مادر!در ستایش دنیای پر مهرت ،ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم اویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات میابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت میخوانم.

مادر بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده میکند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می اورد.

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام.عبادت را تو به من آموخته ای ،مادر ای الهه مهر.تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است.از تبار فاطمه ای و گویی وجود تورا با مهر فاطمه سرشته اند ،پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.

مادرم به پاس انچه به من داده ای ،به ستایش محبتهای بی اندازه ات و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.

مامان خوبم عاشقتم تو خیلی خوبی خیلی همیشه با خودم فکر میکردم چجوری زحماتتو جبران کنم یه روز ازت پرسیدم در جوابم گفتی تو فقط خوشبخت باش خوب زندگی کن برای من یه دنیاست میبینی تو هر شرایطی به فکر خوشبختی بچه هاتی 

الهی قربون دستای مهربونت برم تو برای همه دنیایی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)