مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

تولدم مبارک

1394/2/17 0:20
نویسنده : مامان زهرا
2,475 بازدید
اشتراک گذاری

من یک اردیبهشتی ام!
نشانم فرشته پاکی ست
هوای خوبی دارم
شایدم حوا . . .
به لبخندهای یه ادیبهشتی دلگرم شو !
کنارش قدم بزن و دستاشو محکم تو دستات نگه دار . . .
سعی کن پیشش خودت باشی ، نه یه مشت حرف و ادعا ...!
با تمام وجود باهاش باش
مطمئن باش جوری جواب قدردانی هاتو میده که
احساس میکنی وقتی داریش
خوشبخت ترین آدم روی زمینی !!!
و من اردیبهشتی ام
مغرورم ، اما اگر دل بدهی . . .
غرورم را فرش زیر پایت میکنم !
خودخواهم ، اما اگر دل بدهی . . .
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود !
لجبازم ، اما اگر دل بدهی . . .
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد !
آری ...
من یک اردیبهشتی هستم
من بیهوده سخن نمیگویم اما هر آنچه میگویم از دل است ؛
آن را باور کن . . .
من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم
من یک اردیبهشتی هستم ، حسودم در عشق . . .
دلم زود میشکند
یه اردیبهشتی یا نمیگه دوست دارم
یا وقتی که گفت و دستاتو گرفت بدون تا آخرش هست
"چون عاشق عشقای افلاطونیه"
پس
هیچ وقت به عشقش شک نکن و از دستش نده . . .
و من یک اردیبهشتی ام!!!

تولد تولد تولدم مبارک

ممنون همسر مهربانم

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان راحله
17 اردیبهشت 94 13:52
تولدت مبارک عزیزم ان شالله زندگیت سرشار از شادی باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم راحله جون
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 10:08
سلام خوشحال میشم بهم سربزنید..
عشق یعنی...
20 اردیبهشت 94 16:39
اوووووووووووووووووه تولدتون مبارک
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان پارسا دردونه
21 اردیبهشت 94 15:59
تولدت مبارك دوست عزيزم انشااله ساليان سال در كنار همسر عزيزت و پسرت گلت خوشبخت باشى
مامان زهرا
پاسخ
ممنون پریسا جون
مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:38
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶
فریده
27 اردیبهشت 94 7:24
تولدت مبارک دوست اردیبهشتی من ، بهترین ماه سال به دنیا آمدی هااااااا. امیدوارم سالهای سال زنده باشی و سایه ات رو سر مهدی جان باشه.
مامان زهرا
پاسخ
یه دنیا ممنون دوست مهربانم ممنون بابت دعای خوبت