مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای گل پسرم

1394/2/28 16:35
نویسنده : مامان زهرا
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامان دیشب با بابا رفته بودی بیرون که متاسفانه خوردی زمین و زانوت بدجور زخمی شده ایشااله که زود خوب بشی

این گلو امروز من برات کشیدم چند دقیقه بعد دیدم دفترتو اوردی گفتی ببین مامان منم گل کشیدم


دقت کنید متوجه میشید درست عین من کشیده در سایز کوچیکتر
هزارافرین پسر باهوش من
چند روز پیش بابا خوابیده بود منم اشپزخونه بودم اومدم دیدم داری رو صورت بابا برچسب میچسبونی خندونک
گل پسرم که داره برای کیک تولد مامان نقشه میکشه
 
 
 
 
پسندها (4)

نظرات (4)

مادر بزرگ
28 اردیبهشت 94 21:13
سلام افرین به این گل پسر از برجسبهاش انقدر خندیدم که نگو براش اسفند دود کنید خدا حفظش کنه نقاشیش هم خوب بود
عشق یعنی...
30 اردیبهشت 94 9:06
واقعا قبل از اینکه بگید من با خودم گفتم عجب نقاشی شو با دقت کشیده . فقط سایزه اش کوچیکتره . طفلی باباش . واقعا بچه ها چه بلاهایی سرشون میارن
مامان زهرا
پاسخ
بعضی وقتا که شیطنتو میزاره کنار خداییش هوشش خوب میشه
فریده
4 خرداد 94 8:19
صورت بابا رو ببین، خیلی باحال شده . جالب تر اینکه بابا از خواب هم بیدار نشده . من فکر کردم فقط خواب شوهرم خودم سنگینه .
مامان زهرا
پاسخ
اره منم کلی خندیدم دیدمش دیگه بنده خدا به این کارای مهدی عادت کرده اوف انقدر سنگینه که توپم بیدارش نمیکنه
مامان راحله
21 خرداد 94 17:23
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶