مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

دل نوشته های مادرانه

1392/8/11 0:19
نویسنده : مامان زهرا
233 بازدید
اشتراک گذاری

چرا اینقدر دوست دارم   چرا هر بار که کنارم حست میکنم خدارو شکر میکنم  مگر چقدر گذشته از بودنت کنارم   از روزی که چشمم افتاد به نگاهت   انگار همین دیروز بود تو بیمارستان چقدر از دیدنت خوشحال  بودم  ولی انگار این خوشحالی زیاد طول نکشید اخه به خاطر کمبود اکسیژن تورو گذاشته بودن تو دستگاه   یادته مامانی وقتی اومدم دیدمت چه لحظه سختی بود به دستو پاهات سرم وصل بود وای که دلم اتیش گرفت اروم خوابیده بودی حتی اجازه ندادن بغلت کنم بعد از 2روز اجازه دادن که تورو در اغوش بگیرم وقتی بغلت کردم یهو مثل یه اتشفشان منفجر شدم سرازیر و سرریز شدم تمام وجودم اب شد و از چشمام اومد بیرون من مادر شده ام..                                                                                                                                                            

خدا جون ممنون که این فرشته زیبا را به ما دادی 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)