مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

این روزهای مهدی

1392/9/13 22:21
نویسنده : مامان زهرا
218 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان این روزها کارای جدید یاد گرفتی وخیلی خیلی هم شیطون شدی وقتی از مبل یا هرجای دیگه ای میگیری و می ایستی دیگه به تنهایی خودت میتونی بنشینی دست زدنت هم خیلی خوب و حرفه ای شدهتشویق نانای هم میکنی تا تبلیغ تلوزیون شروع میشه شروع میکنی به نانای کردن قربونت برم که انقدر شیرینی ماچعاشق دد رفتنی تا میبینی لباس بیرون میپوشیم شروع میکنی به دست وپا زدن و در نهایت گریه کردنگریه عاشق سیم خوردنی این دیگه چه جورشه نمیدونم متفکرگاهی اوقات هم دستاتو ول میکنی تا به تنهایی بایستی ولی میخوری زمین عاشق باباجونی (بابای خودم) وقتی میریم خونشون دیگه خوش به حالت میشه لبخندتمام روز هم مشغول گفتن تاتا ادائی (تاب تاب عباسی) هستی وای که چقدر قشنگ میخونی دایی هم خیلی خوب میگی ولی امان از خوابیدنت شبها تا 2بیداری و حسابی شیطونی میکنی چشمک

عزیز دلم با تمام وجود دوستت دارم قلبقلبقلب

الهی من قربون اون گریه کردنت برم عزیزم

اخه مامانی رفتی زیر میز چیکار

برای دیدن ادامه شیطنتهای گل پسری بفرمایید ادامه مطلب

 

اقا مهدی مشغول خوردن ...

و نشستن داخل سبد 

 

مامانی بسه دیگه عکس نگیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
14 آذر 92 16:02
ای جانم عزیزم شیطون شدیا مامانو اذیت نکنی
مامان زهرا
پاسخ
اره خاله جون این گل پسر من خیلی شیطون شده
مامان الناز
15 آذر 92 2:05
یه پسر داریم شاه نداره[ماچ ]