مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

خدا رحم کرد

1392/9/23 23:33
نویسنده : مامان زهرا
259 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی جونم امروز خدا هم به شما رحم کرد هم به ما عصر داشتی بازی میکردی من هم غذا درست میکردم دیدم اومدی پیش من و صداهای عجیبی از خودت در میاری بغلت کردم وای خدای من یه چیز تو گلوت گیر کرده بود آخیه پلاستیک سیاه داشتم از ترس سکته میکردم ناراحتاون تیکه پلاستیک بدجور گیر کرده بود با هر بدبختی بود از گلوت درش اوردم بدجور گریه میکردی گریهتو اون لحظه فقط خدارو شکر میکردم که به خیر گذشت  بعد از چند دقیقه که یکم حالم جا اومد دیدم بله رفتی از روی مبل شونه منو برداشتی و یکی از دندونه هاشو با دندونت کندی تقصیر من هم بود نباید شونرو میذاشتم اونجا منو ببخش مامانینگران1193378983-672.gif

خدایا شکرت که برای پسرم اتفاقی نیفتاد لبخند

خدا جونم پسرم را در پناه خودت حفظ کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
19 آذر 92 0:35
خدایا شکرت که بخیر گذشت ((خدایا خودت مراقب این کوچولوهامون باش))
فریده
19 آذر 92 9:34
خدا رو هزار مرتبه شکر که به خیر گذشته . خدا رو شکر که هول نشدی و دست و پات رو گم نکردی .
مامان زهرا
پاسخ
ف اره فریده جون واقعا خدا رحم کرد بدجور ترسیده بودم ولی خودمو کنترل کردم الانم که یادم میفته بدنم میلرزه
akram
19 آذر 92 17:27
خیلی خدارحم کردبه بچه توروخدابیشترحواست باشه[پاسخ
مامان الناز
20 آذر 92 1:14
عزيزم خدا رو شكر كه به خير گذشت به قول خاله جانم همه ني ني ها يه فرشته نگهبان دارند
مامان زهرا
پاسخ
ممنون واقعا درسته که بچه ها یه فرشته نگهبان دارن وگرنه معلوم نبود...