مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

اخرین روز از سال 1392

1392/12/29 13:42
نویسنده : مامان زهرا
321 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

سلام عشق کوچولوی خودم عزیز دلم امروز اخرین روز از سال 1392 است امسال هم مثل سال گذشته انشااله لحظات خوبی کنار سفره هفت سین خواهیم داشت چون شما هستی عزیز دلم تو سال جدید برایت بهترین ارزوهارو دارم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی گلکم

همه کارها را انجام دادیم لباسهای شما کامل شده میوه شیرینی و اجیل شکلات را هم گرفتیم خونه را هم برای سال نو اماده کردیم سفره هفت سین را هم چیدیم خلاصه ااینکه همه چیز اماده است

این روزها حسابی شیطون شدی راه رفتنت خوب شده کلمات بیشتری را میگی به ماهی میگی مامی خیلی مهربونی مدام من و بابایی را بوس میکنی قربونت برم با کوچکترین اهنگی نانای میکنی و از همه دل میبری

ولی روزهای پایانی سال یه اتفاق خیلی بد افتاد پدربزرگت (پدر بابا)متاسفانه خونریزی مغزی کردند و در بیمارستان بستری شدند و عمل شدند خیلی روزهای سختی بود ولی خدا بار دیگر لطفش را شامل حال ما کرد و پدر بزرگت بهتر شدند

دیگه چیزی یادم نمیاد امیدوارم سال خوبی برای ما و همه باشه

http://s5.picofile.com/file/8114178576/Transparent_Easter_Egg_Frame.png

سال نو را به همه دوستان گلم تبریک میگم

و امیدوارم سالی پر از برکت و توام با سلامتی داشته باشند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)