مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عیدت مبارک

1392/12/29 19:51
نویسنده : مامان زهرا
251 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم کمتر از یک ساعت به تحویل سال مونده 

یک سال با تو بودیم با هم روزهای خیلی خوبی داشتیم روزهای بدی هم داشتیم ولی روزهای بدش را فراموش میکنیم و روزهای خوبش را به یاد میسپاریم 

تو سال 92غلت زدن را یاد گرفتی وای که من چه ذوقی کردم مارو شناختی اشیا را در دستت گرفتی خندیدی ذوق کردی نشستی دندان در اوردی  چهاردست و پا رفتی ایستادی با کمک وسایل خونه راه رفتی غذا خوردی مامان و بابا گفتی و از همه مهمتر راه رفتی میبینی مامانی چقدر اتفاقات خوب و شیرین در سال 92برایت افتاده و از اتفاقات بدش هم نمیگم چون قرار شد فراموششون کنیم 

امیدوارم در سال جدید هم کلی اتفاقات خوب برایت پیش بیاید 

عزیز دلم من و بابایی عاشقتیم این را بدون که وقتی تو میخندی انگار همه دنیا میخندد پس همیشه بخند در مقابل سختیها کمر خم نکن همیشه و در همه حال خدا را به یاد داشته باش به بزرگترهایت همیشه احترام بگذار از حق خودت دفاع کن اینو یادت باشه تو همه زندگی ما هستی ما با وجود تو خوشبختیم 

عزیز دلم من و بابایی خیلی دوستت داریم 

گلکم عیدت مبارکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:33
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان زهرا
پاسخ
عید شما هم مبارک گلم
فریده
6 فروردین 93 11:04
به امید روزهای خوب و خوش آینده