مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

خدا به خیر کرد

1393/3/14 14:38
نویسنده : مامان زهرا
228 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز صبح یه اتفاق بد برات افتاد ناراحتالانم که بهش فکر میکنم بدنم میلرزهاسترس صبح من نشسته بودم تلوزیون نگاه میکردم شما هم طبق معمول کشوهای میزتلوزیونو باز کرده بودی و مشغول بودی بابا داشت میرفت تو اتاق که اومدی دنبالش بری صورتت خورد به لبه کشو و از پشت پرت شدی زمین ناراحتوای خدای من نمیدونستم چیکار کنم بابا بغلت کرد توام فقط گریه میکردی گریهاومدی بغل من بهت اب دادم یکم باهات حرف زدیم تا اروم شدی ولی صورتت یکم زخم شده انگشت دستتم زخم شدناراحت خدارو هزار بار شکر که چشمت چیزی نشد مامانی خیلی شیطون شدی همش باید مواظبت باشم یه لحظه هم نمیتونم ازت غافل بشم چون اونوقت یه کار خطرناک میکنیلبخند

خدا جونم خودت مواظب همه بچه ها باش.                                                                            عزیز دلم خیلی دوست داریمبغلبغلبغل

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامانه آنیتا
14 خرداد 93 16:35
خدا روشکر بخیر گذشت مامانی صدقه یادت نره الهییییییی که بلا ازت دور باشه عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
براش گذاشتم کنار عزیزم
مامان فاطمه
14 خرداد 93 19:38
آخی الهی...خدا رو شکر به خیر گذشت مامانی خصوصی عزیزم
مامان امیرمهدی
17 خرداد 93 0:26
الـــــــــــــــــــــــــــــهی چی شده به صورت خوشگلت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزرگ میشی یادت میره عیبی نداره مامانی برای ماهم رمزتونو بزار اگر دوست داری
فریده
17 خرداد 93 7:46
آخع ، نازی ، بچه ها زمانی که راه می افتند خیلی آسیب می بینند ، نگران نباش ، زود زود خوب می شه
مامان روژینا
17 خرداد 93 8:17
وای عزیز دل خالهقربونت بشممامانی مواظب گل پسرم باشهرچند میدونم که چقد نگهداریشون سخته نی نی منم با اینکه دخمله شرایطم همینطوریه
مامان مینا
17 خرداد 93 8:59
عزیزم خیلی ناراحت شدم بخاطر زخمی که رو صورت ناز مهدی جون افتاده خیلی مواظب گلت باش برای ما هم دعا کن خدا حفظتون کنه برای هم وشحال میشم باز ببینمت ببخشید ناراحتت کردم
مامان آوا
17 خرداد 93 13:01
الهی بمیرم خدارو شکر به خیر گذشت مامانش براش اسپند دود کن
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان فاطمه
19 خرداد 93 18:57
مامانی ماهم رمز لطفا؟