مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

یه روز خوب

1393/3/22 12:23
نویسنده : مامان زهرا
362 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز خیلی خوبی بود محمد مرخصی گرفته بود تا بریم بیرون یکم حال و هوامون عوض بشه اخه قرار هفته بعد ماشینو بفروشیمناراحت ناهارو خونه اماده کردم ساعت 11راه افتادیم رفتیم چیتگر یه جارو پیدا کردیم وسایلو گذاشتیم و جای همگی خالی یه بلال خوشمزه خوردیم خوشمزهو نشستیم به حرف زدن مهدیم چون شیطونی میکرد تو کالسکش بود البته جدیدا عاشق کالسکه شده یکم که گذشت '

من:محمد غذارو بیار اماده کنم لبخند

محمد:تو ماشینه دیگه الان میارم ولی اینجا که نیست تعجب

من:محمد مگه نیووردی خیال باطل

محمد ;نه من فکر کردم تو اوردی اینجا بود که هردومون زدیم زیر خنده قهقههقهقههقهقههخلاصه تصمیم گرفتیم بریم خونه مهدیم راحت بخوابه ماهم یکم استراحت کنیم رفتیم خونه بعد از دو ساعت دوباره برگشتیم ولی این بار خیلی بیشتر خوش گذشت هم هوا خنک شده بود هم جامون بهتر از قبل بودجای همگی خالی ناهارو خوردیم یه چایی ذغالی هم خوردیم خوشمزهو غروب رفتیم سمت دریاچه که خیلی خوب بود یه جشن هم اونجا گرفته بودن که کلاه قرمزی ببعی و جیگر هم بودن برنامه جالبی بود برای بچه ها بود ولی بزرگترا بیشتر ذوق کرده بودن 

 

نیشخند

 

 

 

اینجا هم چون پوشکتو باز کرده بودم این پلاستیکو زیرت پهن کردم که یه وقت....                                                        

پسرم محو تماشای دریاچه

الهی قربون پسر خوشگلم برمقلب

به جز این دمپایی قرمزات چیزه دیگه ای نمیپوشیزبان

هرجا که خسته بشی همونجا استراحت میکنی نیشخند

        بغلبغلبغلمهدی جونم عاشقتمماچماچ

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان پارسا دردونه
22 خرداد 93 13:26
مهدی ناز ناری قدر مامانی وبابایی رو بدون خیلی دوستت دارن
مامان مینای آرتین
22 خرداد 93 16:22
مهدی قشنگم حسابی بهت خوش گذشته هاااااااااا.... عزیزم چقدر بد که میخواین ماشین بفروشین ماهم چند ماهه که فروختیم خیلی بهمون سخت میگذره ولی امیدوارم بهترش بخرین... دمپایی قرمزتم خیلی قشنگه
مامان زهرا
پاسخ
اره عزیزم خیلی بده ولی مجبوریم
فریده
25 خرداد 93 12:05
خدا رو شکر که حسابی بهتون خوش گذشته ، نگران بی ماشینی هم نباش ، زود زود بهترش رو می خرید.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوست خوبم انشااله