مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عصر یک روز بهاری

1393/3/29 13:27
نویسنده : مامان زهرا
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردرنه خودم عشق کوچولوی خودم محبتاین روزا برای من و بابایی خیلی سخت میگذرهغمگین ولی تنها چیزی که بهمون امید میده وجود شماست وقتی خنده های تو فضای خونرو پر میکنه همه غصه ها فراموش میشه پسرم پس همیشه بخند آرام

دیروز عصر رفتیم پارک خیلی خوشحال بودی میدویدی و میخندیدیخندهقه قهه( خوش به حال شما بچه ها از سختیهای زندگی بی خبرید )و من و بابا از شادی تو خوشحال بودیم کلی بازی کردی یکم که گذشت دیدم گوشه پارک یه خانم مسنی اش دوغ میفروشه منم که عاشق اش دوغ خوشمزهجای همگی خالی یه کاسه خریدیم فکر نمیکردم خوشت بیاد ولی خوردی و همش میگفتی به به نوش جونت گلم بغل

چندتا کلمه جدید هم یاد گرفتی :وقتی بهت میگیم مهدی فامیلیت چیه ?زود میگی دوری یا نونی یعنی نوری به خاله میگی عاله به الهه میگی ایاله به اجازه میگی اداده 

                                        

قبل از بیرون رفتن 

به به خوشمزستخوشمزهانقدر تکون میخوری که عکسها تار میشن

 

عشق کوچولوی خودم خیلی دوست دارم

                                                                                            

 

         

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان رها
29 خرداد 93 14:34
قربونش برم چه جيگريه اين پسرك عشقه منه اين بشر
مامان زهرا
پاسخ
خوش به حال مهدی که همچین خاله مهربونی داره
مامان آوین
30 خرداد 93 12:22
معلومه که به مهدی کوچولو خیلی خوش گذشته....انشالله همیشه به گردش
فریده
31 خرداد 93 9:32
سختی ؟ مشکل ؟ خدا نکنه ، کمکی از دست من بربیاد خوشحال می شم بتونم انجام بدم . دمپایی های مهدی هم داره می شه مثل کفش های میرزا نوروز . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید بقیه مشکلات خود به خود حل می شن.
مامان زهرا
پاسخ
لطف داری فریده جون وجود شما دوستان خوبم هست که بهم دلگرمی میده ما ماجراها داریم با این دمپایی ها
مامان روژینا
31 خرداد 93 12:09
همیشه به شادی و گردش آقا مهدی نونی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون گلم
مامان آوا
31 خرداد 93 12:44
الهی قربونت بشم عروسک ایشاالله همیشه به گردش عزیزم بووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
از طرف من هم اوا جونمو ببوسید
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:06
انشالله غم نبینی عزیز دلم...از لحظه لحظه ی کودکی مهدی لذت ببر...همه چی رو هم بسپار به دست خدا و بعدم زمان...همه چی راه حل داره...فقط لحظات از دست رفته ان که دیگه برنمی گردن!!!!
مامان زهرا
پاسخ
ما همه امیدمون خداست ممنون دوست خوبم
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:07
نازی مهدی جونم چقدر عکسات خوشگلن خاله جونی!!!!
مامان زهرا
پاسخ
لطف داری شما عزیزم
خاله فاطمه
1 تیر 93 11:05
سلام مامانی مهدی شما راست کلیکتون قفله لطفا اونو غیر فعال کنید میخوام بنا به در خواست ودتون عکس نینی تونو بذارم تو وبمون
مامانی ویانا
3 تیر 93 22:01
عزیزم همیشه به گردش و تفریح خوش باشین
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشی گلم