مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

جام جهانی 2014 برزیل و مهدی جون

1393/4/1 22:23
نویسنده : مامان زهرا
340 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیشب یعنی 31خرداد ساعت 8:30شب ایران با ارژانتین بازی داشت بازی،قشنگی بود  من و بابا خیلی استرس داشتیم. دقیقه 91 متاسفانه تیم ما یک گل خورد و باخت ولی این باخت حقشون نبود و خیلی عالی بازی کردن.قبل از بازی با بابا بردیمت پارک و انقدر بازی کردی که تو ماشین خوابت برد و تا یک ساعت بعد از رسیدن به خونه هم خواب بودی در حین تماشای بازی شما هم کلی هیجانی شده بودی قربون پسرم برم که انقدر شیرینه                 

عکسهای پارک

یک لحظه ازت چشم برداشتم د بدو که رفتی

مهدی جونم در خواب ناز در ابتدای بازی

هیجانات مهدی حالا دست و جیغ و هورا

اینجام دیگه خسته شده بودی و جلوی تلوزیونو گرفته بودی که ما نبینیم

ساعت 1شبه و همچنان بیداری 

 

محبتمهدی جان خنده هات برای ما از هرچه محبتزیبایی تو دنیاست زیباتره محبت

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان روژینا
2 تیر 93 13:28
چه عکسای قشنگی عزیز دلمچقد خوشمل خوابیدی نفسمباورت میشه داشتم مطلبت رو میخوندم تو دلم گفتم اگه روژینا بود تا 2 شب نمی خوبید و رفتم جلوتر عکس مهدی کوچولو رو دیدم که تا اون ساعت بیداره کلی خندیدم از بس که این بچه ها شبیه همنراستی خودمونیماااا عجب ضد حالی خوردیم سر این بازی هااااااااااااااااا
مامان زهرا
پاسخ
مهدی شبها زود بخوابه 1میخوابه روژینا جونمو ببوس
مریم(پرنیاوبردیا)
2 تیر 93 20:41
سلاااام...... بازی ایران عالی بود.... به قول خودتون حق ما باخت نبود و تازه یه پنالتی هم ازمون داور نامرد نگرفتش به به خوش بحال مهدی جون که رفته پارک و حسابی شیطونی کرده... عکسا هم خیلی خوشگله... ای وروجک واسه چی رفتی جلویه تلویزیون؟؟؟ ساعت 1 هنوز بیداری؟؟؟؟ عکسات هم خیلی خومشله کوچولویه من به افتخار بچه های تیم ملی
مامان زهرا
پاسخ
مریم جون خیلی ماهی
مامان مینا
3 تیر 93 19:38
دوست عزیزم ممنو از پیامی که دادی. کاملا میفهمم چی میگی...اما یکم سخته... ماهم هربار که گریه میکنیم به همدیگه قول میدیم که آخریش باشه اما وقتی دلتنگی میاد نمیشه سرقولمون بمونیم مخصوصا من که اشکم دم مشکمه... ببخشید که میای وبلاگمون و ناراحت میشی برعکس من که با هر بار دیدن عکسای ناز و خوندن شیطونیای مهدی کوچولوی تو کلی ذوق میکنم. براش و براتون بهترینا رو از خدا میخوام. بازم ممنونم عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ترخدا از حرفام ناراحت نشی من چون دوست دارم اینارو میگم انشااله همیشه سلامت باشید