مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

تولد پرهام جون

1393/4/3 11:03
نویسنده : مامان زهرا
339 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام مهربونم من و مهدی کوچولو  تولد سه سالگیت را با تقدیم هزاران شاخه گل سرخ تبریک میگیم امیدوارم که سالیان سال در پناه خدا و در کنار پدر و مادر مهربونت روزهای خوبی را سپری کنی 

فریده جون دوست خوب و مهربونم سه ساله که به لطف خدا مادر شدی و سه ساله که پرهام عزیز را در کنار خودت داری پس سومین سالگرد مادر شدنت را بهت تبریک میگم 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

کودک 118
3 تیر 93 11:34
سلام به وبلاگ ما دعوتید به مامان پرهام هم خبر بدهید
فریده
4 تیر 93 8:18
وای که هر چی می خونم سیر نمی شم . واقعا ممنونم ، نمی دونم نظری که دیشب گذاشتم رسیده یا نه . آخه با موبایل نظر گذاشتم از بس ذوق کرده بودم . بازم ممنونم
مامان زهرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم فقط احساس واقعیمو بیان کردم درسته ما همدیگرو ندیدیم ولی دلامون به هم نزدیکه پرهام گلمو ببوس
مامان فاطمه
5 تیر 93 10:48
سلام به مهدی جونم و مامان مهربونش...17 ماهگیت مبارک مهدی کوچولو عزیزم راجع به کیک باید بگم که من تا حالا با ماکروویو کار نکردم!میتونی از طریق لینکی که گذاشتم بری به وبلاگ آشپزی و از خودشون بپرسی حتما جوابتو میدن
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان امیرمهدی
7 تیر 93 10:11
مبارکه 17 ماهگیت انشالا 17 ساله بشی انشالا71ساله بشی انشالا117ساله بشی نازگل به وبلاگ ماهم سربزنید
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم