مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

17ماهگی

1393/4/3 20:23
نویسنده : مامان زهرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                   

مهدی جان عزیز دلم ماهگیت مبارک

عشق کوچولوی من دردونه من 17ماه از بودنت در کنارمون میگذرد تو این 17ماه معنی واقعی زندگی را فهمیدم به قول بابا تو چراغ خونمون شدی 17ماه با تو شادی کردم با خنده هات خندیدم با گریه هات اشک ریختم تب کردی منم تب کردم زمین خوردی من دردم گرفت با شیرین کاریات قند تو دلمون اب شد من و بابایی همیشه میگیم تو بزرگترین معجزه و شانس زندگی ما بودی و هستی 

خدا جونم تو این روز خوب میخوام یه دعا کنم :

خدای مهربون تورو به بزرگیت قسم  نعمت بزرگ مادر شدن را قسمت همه عاشقایی که در طلب فرزند هستند عطا فرما. آمین 

                              

خسته شدی و خوابیدی عشق من

                                                                  

پسندها (4)

نظرات (12)

مامان رها
3 تیر 93 21:04
مهدى جونم مبارك باشه عزيزم عزيزمى انشالله 17 سالگيت ماه من ....
مامان زهرا
پاسخ
خوش به حال مهدی که این همه خاله مهربون داره یه دنیا ممنون عزیزم
مامانی ویانا
3 تیر 93 21:59
17 ماهگیت مبارک عزیزم واقعا بچه ها چه زود بزرگ میشن
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
فریده
4 تیر 93 8:19
وای که این خنده های مهدی آدم رو می کشه . همیشه لبخند رو لباشه . 17 ماهگیت مبارک باشه خاله خوش خنده و خوش تیپ من.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون فریده جون
مامان روژینا
4 تیر 93 9:12
قربون پسملی خوشگلم بشم من 17 ماهگیت مبارک جیگر خاله آفرین به مامانی کدبانو منم کیک تولد می خوام
مامان زهرا
پاسخ
قربونت برم خاله مهربون روژینای گلمو ببوسید
مامان پرنیا
4 تیر 93 20:00
17 ماهگیت مبارک گل پسر خوشگل
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پارسا دردونه
4 تیر 93 21:58
واااااای چه قدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی عزیزم 17 ماهگیت مبارک ان شا اله همیشه سالم و شاد باشی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم بابت دعای قشنگت
خاله اکرم
6 تیر 93 3:31
عشق منی مهدی جان نفس خاله ست
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:11
دلت آبی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی روزگارت خوش و خرم عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:11
17 ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسایه خومشلی
مامان زهرا
پاسخ
چشمات قشنگ میبینن عزیزم
مامان ارسطو
7 تیر 93 1:04
خدا نگه داره ........ (''''(`-``'´´-´)'''') ..........).....--.......--....( .........\.....(6..._...6).../ ........./........(..0..)....;.\ ........__.`.-._..'='..._.-.`.__ ......\....'###.,.--.,.###.'.../ ....../__))####'#'###(((_\ ......############# ........############ .......\...#########.../ ...__/...../..######\....\ (.(.(____)....`.#.´..(____).).)
مامی آینده
9 تیر 93 10:34
گلم تولدت مبارک ایشاله 117 ساله بشی گلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانه آنیتا
9 تیر 93 16:05
مبارک باشه عزیزم ایشاالله جشن 120 سالگیت
مامان زهرا
پاسخ
ممنون انیتای گلمو ببوس