مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

تولد امیر عباس جون

1393/5/18 19:10
نویسنده : مامان زهرا
361 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم دیشب تولد امیر عباس بود که ما هم دعوت بودیم برخلاف تصورم خیلی مارو اذیت کردی تولد تو پارکینگ بود و شما مدام میخواستی بری تو حیاط و حسابی بابارو خسته کردی ولی تقریبا اخر جشن دوباره خوش اخلاق شدی و کلی برای مهمونا نانای کردی 

یه اتفاق بدی که چند روز گذشته برای من افتاد این بود که یه ویروس بد گرفتم اولش با بیرون روی شد بعد استفراغ و بدتر از همه استخون درد و تب و لرز نگران خودم نبودم بیشتر نگران این بودم که خدایی نکرده شما نگیری پنج شنبه ظهر بابا منو برد بیمارستان چون حالم خیلی بد بود یه سرم نوش جان کردم و اومدیم خونه تا دیشبم حالم خوب بود ولی دوباره همونجوری شدم شما و بابا هم یکم حالتون بد شده خدا کنه مریضی من به سراغ شما و بابا نیاد.

امیرعباس کوچولو

 

بفرمایید ادامه مطلب...

مهدی و دوست جدیدش حامد کوچولو

پسرکم در حال نانای کردن

گل پسر مامان موقع رقصیدن از عمه رقیه شاباش هم گرفت چشمک

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان مینای آرتین
19 مرداد 93 10:36
تولد پسرعمه ات مبارک گل نازم... انشالله تولد 100 سالگی خودت نانای کنی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشید ارتین جونمو ببوسید
فریده
20 مرداد 93 14:11
مبارک باشه ، همیشه به جشن و شادی . خدا بَد نده ، نگرانت شدم . ولی می گن وقتی ویروس وارد بدن می شه هر چه قدر بیشتر استهال و استفراغ داشته باشی زودتر ویروس دفع می شه . نمی دونم وا... فقط ادعای دکتریمون کم بود. راستی توی اون عکس آخریه ، مهدی جون تو بغلت خودت نشسته ؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشیدممنون دوست خوبم خدارو شکر بهترم یه پا خانم دکترم شدیا اره عزیزم تو بغله خودم نشسته
مامان بردیا اریایی
21 مرداد 93 8:49
سلام خیلی مواظب خودتون باشین ایشالله که خوب شده باشین تولد امیر عباس جون هم مبارک.مهدی کوچولو رو ببوسین
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون سلامت باشید
مریم(پرنیاوبردیا)
24 مرداد 93 17:08
اینو داشته باشید تا برم و برگیردمممم آخه دارم میرم بیرون
مریم(پرنیاوبردیا)
24 مرداد 93 17:08
مامان مهدیه
25 مرداد 93 12:40
همیشه به جشن و شادی مهدی کوچولوی خوردنی. مامانی امیدوارم حالتون خیلی زود خوب بشه و البته مهدی جونم هم حالش خوب خوب باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم