مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

بوی ماه مهر

1393/7/1 23:34
نویسنده : مامان زهرا
258 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یهو دلم هوای مدرسه کرد به یاد روزی که رفتم کلاس اول افتادم بیشتر بچه ها گریه میکردن ولی من...یادش بخیر تو حیاط ایستاده بودیم تا اسمهایمان را بخونن بریم تو کلاسمون هر زهرایی که میگفتن من بدو بدو میرفتم که فامیلی را هم میگفتن و من برمیگشتم سر جامخندونکچه ذوقی داشتم معلممون هم خیلی مهربون بود دلم هواشو کرد در کل درس خوندنو مدرسه رفتنو خیلی دوست داشتم حتی الان دلم برای اون استرسهای زمان امتحان هم تنگ شده فقط میتونم بگم:یادش بخیر

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مینای آرتین
2 مهر 93 0:22
یادش بخیر...
مامانِ بهار
3 مهر 93 14:26
یادش بخیر
ارمیتا
9 مهر 93 14:51
چه نازه عزیزم خوشگل
مامانی
10 مهر 93 6:36
امیدوارم همیشه از کنار هم بودن لذت ببرید . سایتون هم همیشه روی.سر گل پسرتون باشه