مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

مهدی یک ساله و نه ماهه من به روایت تصویر

1393/9/3 0:53
نویسنده : مامان زهرا
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرین زبون من ببخش اگر وبلاگتو دیر به دیر اپ میکنم اخه دلیل داره دلیلشم اینه که:به سلامتی خونه مامان جون اینا تموم شده و ما این چند وقت مشغول تمیز کردن و چیدن وسایل بودیم خودشونم انشااله سه شنبه راه میفتن میان تهران 

و اما شما پسر گلم با شیرین زبونیات حسابی خودتو تو دل همه جا کردی تا صدای در میاد میگی بابا اومد اونم با چه ذوقی میگی کا برد افعال و داری کم کم یاد میگیری به به بیار .بابا اومد .مامان بیا ،برو .به به بخور.اب بده.

حالا بریم سراغ عکسها

نماز خوندن گل پسرم

قبول باشه نفسم

شیطونی های گل پسرم

مدل جدید خوابیدنت

جدیدا دوست داری خودت میوه پوست بگیری مخصوصا نارنگی

چند روز پیش تو اشپزخونه مشغول بودم اومدم اسباب بازیاتو ریختم جلوت تا بازی کنی بعد از چند دقیقه اومدم و با این صحنه مواجه شدم و کلی ذوق کردم اخه خودت جمعشون کرده بودی

میبینی مامان بابای بیچاررو مجبور به چه کارایی میکنی

تو نفس من و بابا هستی 

خدارو شکر که هستی عشق کوچولوی من

مهدی یک ساله و 9ماهه من

پسندها (4)

نظرات (5)

فریده
3 آذر 93 8:19
قربون پسر خوشتیپم برم که اینقدر مرتبه ، آفرین پسر نماز خون خاله ، التماس دعا داریم . الهی همیشه سالم و سلامت باشی و سایه پدر و مادر روی سرت باشه.
مامان روژینا
3 آذر 93 10:12
قبول باشه خاله قربونت بشهمن عاشق این نماز خوندنشونممثل فرشته ها هستنهزار ماشالا پسملی دیگه داره بزرگ میشه اسپند دود کن براش زهرا جونخدا حفظش کنه برات ببوسش
زیــنب (مامان)
3 آذر 93 12:50
سلام مامان ذوق زده مهدی آره که حس قشنگی داره کار وروجکای تو این سن خدا برات حفظش کنه انشالله دومادیش شما رو ذوق زده کنه آمینبه روی ماه مهدی خوش نام
مامانی
5 آذر 93 20:41
خدا حغظش کنه. کلا پسرا با این شیطونیا با نمکن
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 23:00
به به هزار آفرین به مهدی گل نمازخون... خودکفا شدی خاله جون از همین الان خودت میوه هات پوست میگیری آفرررررین گل پسر شیرین زبون