مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

22ماهگیت مبارک

1393/9/3 16:12
نویسنده : مامان زهرا
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

پاستیل خوشمزه مامان 

                          

ماهگیت مبارک

جهان ،بی خنده های تو معنا نخواهد داشت.اگر تو نباشی،هیچ بهاری ،حتی اگر لبریز شکوفه باشد ،دیدن ندارد

اگر تو نبودی ،شمعدانی های لب پنجره ،اینگونه زیبا گل نمیکردند و عطر سیب ،دیگر معنی نداشت

پس خدارا هزاران هزار بار شکر که هستی

برایت از خداوند بهترین آرزوها را دارم 



 

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان روژینا
3 آذر 93 17:37
22 ماهگیت مبارک عسل خالهتولدتم مثل روژینای من نزدیکهامیدوارم همه جیگر گوشه هامون سلامت و عاقبت بخیر باشن
مامان پارسا دردونه
4 آذر 93 1:16
مبارك باشه عزيزكم
فریده
4 آذر 93 8:14
مبارکه ، الهی پسرمون همیشه سلامت و تندرست باشه .
زیــنب (مامان)
4 آذر 93 14:45
سلام زهرا جون ماهگرد گل پسریت مبارک باشه بهترین وزیباترین آرزوها رو برای مهدی جون از خدا دارم
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 23:01
22ماهگیت مبارک آقا مهدی گل
nasim
9 آذر 93 22:24
٢٢ماهگيت مبارك مهدي كوچولو ماماني وبلاگ قشنگي دارين پسر منم همسن پسر شماست سه چهار روز بزرگتراگه موافقين با هم تبادل لينك كنيم
مامانی ویانا
10 آذر 93 7:30
22 ماهگیت مبارک خوشگل خاله چه زود میگذره و بچه ها چه زود بزرگ میشن مهدی کوچولومون به زودی دوساله میشه
مامان مینا
11 آذر 93 13:07
عزیزم زهرا جون ممنون از پیامت. الهی فدای مهدی شیطو خاله بشم که عاشق نماز خوندنش شدم ... ببوسش یکی از هم طرف من. راستی خانومی امروز با لپ تاب وبلاگت رو باز کردم اهنگت کلی انرزی بهم داد.این اهنگ اهنگ رقص دونفره ما توی عروسی بود و مسلما خاطره خوبی ازش دارم. مرسییییییییی
مامان زهرا
پاسخ
انشااله که همیشه شاد باشید عزیزم