مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

مهدی جان تولدت مبارک

1393/11/3 13:40
نویسنده : مامان زهرا
4,248 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من ،مهدی جان تولد 2سالگیت مبارک.

همه زندگی مامان و بابا تولدت مبارک

عمر من 2سال از بودن با تو گذشت و چه خوب گذشت چه خوب که تو هستی و به زندگی ما رونق بخشیدی ممنونم که شدی همه زندگی ما

خوشبختی من و بابا با تو کامل شد 

 

همه وجودم دوستت دارم و به خاطر داشتنت به خودم میبالم

با شادی تو شاد میشیم ،با لبخندت میخندیم،با غمت غمگین میشیم ،گاه که بیماری میاد سراغت تبدار میشیم،خلاصه اینکه بند بند وجودمون با تو گره خورده.همیشه فکر میکردم کسی پیدا میشه که بیشتر از پدر و مادرم دوستش داشته باشم بعد از حضور پدرت تو زندگیم باز هم این سوال تو ذهنم نقش بست که ایا کسی هست که من او را بیشتر از پدر و مادر و همسرم دوست داشته باشم،وقتی تو دنیا اومدی وقتی زندگی را با تو تجربه کردم حس کردم تورو یه جور دیگه دوست دارم با اینکه پدر و مادر و محمدو خیلی دوست دارم نفسم به نفسشون بستست ولی،تو رو یه جور دیگه دوست دارم اخه تو از وجود خودمی تو به خواست خدا 9 ماه تو وجود من رشد کردی.نمیدونم شاید این دلیلش باشه هرچی هست عاشقانه دوستت دارم.

تولدت مبارک گلم انشااله که سالیان سال زندگی توام با سلامتی و شادی داشته باشی.

 

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان راحله
3 بهمن 93 17:46
تولد تولد تولدت مبارککککککککک الهی صدساله بشی عزیزمممممممممممممم
مامان زهرا
پاسخ
خدارو شکر که دوستان مهربونی چون شما دارم
مامان راحله
3 بهمن 93 17:47
مامان زهرا
پاسخ
واقعا شرمندم کردی جواب این همه محبتو چجوری بدم دوستون داریم
مامان راحله
3 بهمن 93 17:49
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان روژینا
4 بهمن 93 8:24
تولدت مبارک عشق خالهایشالا 1000 ساله شی خاله جونمزیر سایه مامانی و بابایی مهربونتپس کو عکسای تولد مامانی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف کردی
فریده
4 بهمن 93 9:41
تولدت مبارک مهدی کوچولو نع دیگه ، تو کوچولو نیستی واسه خودت مردی شدی ، یه مرد دو ساله . واست آرزوی سلامتی و تندرستی دارم ، امیدوارم شاد باشی و خندان.
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم به خاطر این همه محبت و لطف ممنون خدا انشااله پرهام جونو برات سالم نگه داره
مامان مبینا
4 بهمن 93 19:39
اخ جون تولدت تولد اقا مهدی مبااااااااااااااااااااااارک ایشالله 200ساله شه این گل پسری اینم کادوی من
مامان زهرا
پاسخ
لطف داری عزیزم مبینای گلمو ببوسید
مامان مبینا
4 بهمن 93 19:41
اقا مهدی تولدت مبااااااااااااااارک خوشحالم که واسه تولد دو سالگی مهدی جون با وبت اشنا شدمه زهرا خانم به منم سر بزن خوشحال میشم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم این افتخار نصیب ما شد که با شما اشنا شدیم حتما
مامان پارسا دردونه
5 بهمن 93 0:56
تولدت مبارك عشق خاله هميشه لبت خندون باشه عزيزم زهرا جون ،آقا محمد دومين سالگرد مادر و پدر شدنتون رو تبريك ميگم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزمممنون بابت دعای قشنگت ممنونم عزیزم پارسای گلمو ببوس
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 1:09
به به عزیززززززززززززززززم تولددددددددددددددددددددددت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک ایشالله 120ساله بشی گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 2:58
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک عزیزم ایشالله همیشه لبخند رو لبات باشه و کنار پدر و مادرت شاد باشی و عمر طولانی داشته باشی گلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
زیــنب (مامان)
7 بهمن 93 18:30
سلام عزیزم تولد میوه بهشتی پسر نازو دوست داشتنیت رو تبریک میگم امیدوارم بهترین ها رو تو زندگی از خدا هدیه بگیره
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف کردی
مامان راحله
8 بهمن 93 17:41
رمز لطفا؟