مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

ده ماهگی مهدی جون

1392/9/3 23:03
نویسنده : مامان زهرا
197 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یدونه من دردونه مامان پسر قشنگ من تمام زندگی منو بابایی ده ماهگیت مبارک تشویق

ده ماهه که شدی همه دنیای ما شدی چراغ خونه ما قلبوای که زندگی با تو چقدر قشنگهلبخند پسر نازم قربونت 

برم که انقدر شیرینی لبخندفدای خنده های قشنگت بشم خنده

مهدی جونم من و بابا محمد عاشقتیم قلب

خدا جونم کودک 10 ماهه مارو در پناه خودت حفظ کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الناز
4 آذر 92 0:48
10 ماهگیت مبارک گلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله مهربون که تند تند به وبلاگ من سر میزنید
مریم
10 آذر 92 21:26
کوچولویه ناز مجددا 10 ما هگیت مبارک..... 2 ماه دیگه مونده واسه خودت مردی شی هاااااااااااااا..... بی صبرانه منتظر 12 ماهگیت هستیم
عسل (طراحی قالب با عکس نی نی )
13 آذر 92 1:25
سلام لوگو رو کدشو براتون ایمیل کردم