مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای ده ماهگی

1392/9/5 0:57
نویسنده : مامان زهرا
232 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جشن ده ماهگیتو سه نفری گرفتیم تشویقتشویقتشویق

این کیک خوشگلم بابا محمد برات گرفتچشمک

مهدی جونم قربونت برم که خودت با پاهای خوشگلت کنار کیکت ایستادیماچ

برای دیدن ادامه عکسها لطفا بفرمایید           ادامه مطلب...لبخندلبخندلبخند

وای که چقدر دلم میخواد از این کیک بخورمخوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

عزیز دلم تو همه زندگی من و بابایی هستی عاشقتیمقلبقلب   خدا جونم پسر مارو در پناه خودت حفظ کن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
5 آذر 92 18:41
10 ماهگیت مبارک کوچولویه دوست داشتنیه من......... امیدوارم بهترین لحظه هارو در کنار مامان و بابایه مهربونت جشن بگیری
مامان زهرا
پاسخ
ممنون مریم جون
مریم
5 آذر 92 18:43
مامانه مهدی جوون،شما اومدین پیشمون آدرستون و نذاشته بودین و منم هنوز لینکتون نکرده بودم....به خاطر همین شد که اینقد دیراومدم پیشتون.....شرمنده تونم....راستی شما با افتخار به دوستایه پرنیا اضافه شدین.....کوچولویه خوشگله ما رو هم ببوسید
مامان زهرا
پاسخ
من و مهدی از این بابت خیلی خوشحالیم پرنیا جونو ببوسید
مامان الناز
7 آذر 92 0:24
به به چه کیک خوشمزه ای
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:14
مبارک باشه عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
سویل
9 آذر 92 10:43
2رقمی شدن پسری مبااااااااااااااارک
فریده
12 آذر 92 7:24
مبارکه ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه . با اجازه شما رو لینک می کنم .
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خواهش میکنم عزیزم من هم شمارو لینک کردم