مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

این روزهای مهدی

1392/9/27 15:17
نویسنده : مامان زهرا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم الان خوابیدی و من تونستم بیام برات مطلب بذارم اخه وقتی بیداری مهندسیت گل میکنه و کلا لب تاپ میشه برای شما

دیگه این که این روزها دارم به تولدت فکر میکنم این که تولد بگیرم یا نه denk_think_.gif

دودلیمم برای اینه که خونمون یکم کوچیکه همرو نمیتونیم دعوت کنیم حالا تا ببینیم خدا چی میخواد

این روزها حسابی شیطون شدی تا من برم تو اشپزخونه دنبال من میای دیگه قابلمه ها از دست شما در امان نیستند بابا هم که از سر کار میاد بهش میگی نی نی دد یعنی منو ببر بیرون وقتی هم که میبینی ما دراز کشیدیم جیغ زنان میای سمت ما و موهامونو میکشی

چند شبی هم هست که ساعت 4 صبح بیدار میشی و میری سراغ اسباب بازیهات انگار نه انگار که ما خوابیدیم در کل خوابت خیلی کم شده

حالا بریم سراغ عکس0476.gif

عاشق این عکستم

پسرم داره به باباش کمک میکنه

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_baloes.gif

اینم یه جورشه دیگه

دالی بازی جدید

این عکس هم برای بچگیهای باباست

قربون لبخندت برم مامانی71.gif

                                             56.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
27 آذر 92 21:39
مامانی ویانا
28 آذر 92 1:50
قربونش برم چه پسر ناز و با مزه ایه خدا براتون حفظش کنه مامانش چه وبلاگ خوشگلی براش درست کردی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه ویانا جونو ببوسید
مامان الناز
29 آذر 92 15:52
واي مهدي كوچولو كمپ بابايي هستي راستي ماماني تولد نگيري من ميدونم وتو اخه ما كلي منتظريم هنوز دودلم برای گرفتن تولد خیلی دوست دارم بگیرم تا ببینیم چی میشه اگر گرفتیم شما و الناز جونم مهمون افتخاری ما باشید
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 آذر 92 2:51
شب یلداتون مبارک باشه ایام بکامتون باشه گلم
مامان زهرا
پاسخ
برای شما هم مبارک باشه عزیز دلم انیتا جونو ببوس
فریده
30 آذر 92 11:40
عزیزم چقدر شبیه به بابا شده . وقتی بابا کوچک بود
فریده
30 آذر 92 14:02
هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم . هوررررررررررررررررا یلدا مبارک.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم یلدا برای شما و پرهام جون هم مبارک باشه