مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای 11 ماهگی

1392/10/7 23:28
نویسنده : مامان زهرا
700 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

عزیز دلم عکسهای جشن 11 ماهگیتو با چند روز تاخیر میذارم

برای دیدن ادامه عکسها بریم ادامه مطلب36_4_15.gif

عزیز دلم عاشق برف شادی شده بودی

از مزه کیک هم خیلی خوشت اومده بود

مهدی جونم برای جشن این ماهت خیلی شیطنت کردی فقط دلت میخواست انگشت بزنی به کیک که اخرشم با دو دست رفتی تو کیک وقتی هم که گذاشتیمت رو مبل بنشینی تا ازت عکس بگیریم با سر خوردی زمین خدا به خیر کرد قربونت برم که یه جا اروم قرار نداری

گلکم من و بابایی عاشقتیم 36_4_16.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریده
8 دی 92 8:47
مهدی جان 11 ماهگیت مبارک . واست بهترین ها رو از خداوند می خوام. یه سبد گل هدیه من به شما پسر زیبا.
مامان زهرا
پاسخ
قربونتون برم فریده جون
مامان مانلی
8 دی 92 13:52
11ماهگیت مبارک عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جونی
خاله ی ادریس :)
10 دی 92 21:42
سلام گلم من بهت سر میزدم ولی نظر نمیدادم چرا قالبتو عوض کردی قشنگ بود که !!!! حیف شد بازم بذارش
مامان زهرا
پاسخ
سلام اخه وبلاگم به هم ریخته بود مجبور شدم
مامان الناز
12 دی 92 2:48
11 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم