مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

حساسیت به پوشک...

1392/11/29 16:29
نویسنده : مامان زهرا
365 بازدید
اشتراک گذاری

children clipart graphics

عزیزم چند روزی بود که وقتی پوشکتو عوض میکردم میدیدم کناره های پاهات جوش زده دیگه دیشب دیدم بدتر شده گفتم شاید به خاطر پوشکته ولی باز هم شک کردم اخه از روزی که به دنیا اومدی برات مولفیکس میبستم نمیشد که یه دفعه حساسیت پیدا کنی خلاصه این شد که امتحانی پوشکتو عوض کردم و خدارو شکر خیلی بهتر شدی شنیده بودم مولفیکس کیفیتش اومده پایین ولی باور نکردم تا اینکه پاهای شما جوش زد

فعلا مارک confyو مرسی را گرفتیم تا ببینیم کدوم بهتره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریده
3 اسفند 92 8:19
من اولین بار مولفیکس رو 2500 خریدم و آخرین بار 10500 به هر کی بگی فکر می کنه من پرهام رو ده سال پوشک می کردم . این از کیفیتش ، این هم از قیمتش .
مامان زهرا
پاسخ
فقط بلدن قیمتو ببرن بالا