مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

اولین خرید لباس عید

1392/11/30 14:10
نویسنده : مامان زهرا
263 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان سلاملبخند

دیروز با بابایی رفتیم برای عیدت لباس گرفتیم البته فعلا یک دست گرفتیم تا بعد بریم انشااله بقیشم بگیریم مبارکت باشه عزیزم البته شلوارش برای تولدته که نگه داشتم برای عیدتلبخند

 

 

     قلب  عزیز دلم من و بابایی عاشقتیم  قلب                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شیما
30 بهمن 92 16:35
اخ فداش شم چه لباسای نازی دلم غش رفت اخ کی بشه پسر من این جور لباسا تنش کنه راستی مامانی تو انتخاب کردن لباس پسرونه سلیقه ندارم نه اینکه دورو وریامون همه دخمل بودن خوشحال میشم کمکم کنید
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم شما خودت باسلیقه ای ولی اگر کمکی از دستم بربیاد کوتاهی نمیکنم در خدمتم
مامان فاطمه
30 بهمن 92 16:49
مبارکت باشه گلم خیلی قشنگه مخصوصا کفشت...
مامان آوا
30 بهمن 92 18:02
عزیزم مبارککککککککککککککککککککککک باشه ایشالله به سلامتی بپوشی گل پسر هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مهدی جونم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آوا
30 بهمن 92 18:12
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامان الناز
3 اسفند 92 0:21
مباركه قند عسلم
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشی خاله جونم
فریده
3 اسفند 92 8:14
عزیزم کفشاش چقدر خوشکل هست . من که عاشق کفشاش شدم . پارسال واسه پرهام پاییون گرفتم وقتی آمدیم خونه هرچی گشتم ندیدیم . خیلی ناراحت شدم ولی گفتم ایرادی نداره دومرتبه می خرم ، دومرتبه رفتم و خریدم ولی بازم آمدم خونه دیدم نیست ، باورت می شه ؟
مامان زهرا
پاسخ
جالبه عزیزم شاید پرهام جون از پاپیون خوشش نیومده یه جورایی غیبش کرده