مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

عکسهای رنگی رنگی

1392/12/1 11:23
نویسنده : مامان زهرا
311 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دیروز بابایی مجبور شد که سرکار بمونه و من و شما تنها موندیم ناراحتالبته عصر باباجون و مامان جون اومدن خونمون که هم من خیلی خوشحال شدم هم شما خندهولی یک ساعت بیشتر نموندن و به عشق شما اومده بودن عشق کوچولوی من 

عصر که شد خیلی نق نق کردی کلافهحاضر شدیم رفتیم با کالسکه یه دور زدیم بعدشم رفتیم اتاقت یه چندتا عکس گرفتیم شبم که با بدبختی خوابوندمت کلی گریه کردی و باباتو میخواستی دیگه انقدر اشک ریختی که اشک منم دراوردیگریهگریهگریه

 

 

 

 

 

تو این عکس هم داشتی چوب شور میخوردی خوشمزه

 

دستتو گرفتی بالا که از من چوب شور بگیری قربون دستت برم

 

 

 

اقا خرسه بد این کلاه منه 

 

گفتم که کلاه منه باید رو سر من باشه نه تو

 

 

عاشق این عکستم

 

 

و در اخر

     عاشقتم  قلبقلبقلبقلب                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الناز
3 اسفند 92 0:22
واييييييي چه عكسايي كلي حال كردم عشقم
فریده
3 اسفند 92 8:12
چقدر عکسای زیبایی گرفتی ، چقدر اتاق مهدی جان قشنگه ، چقدر اسباب بازی داره . چکار کنیم از دست این پسر بچه های بابایی.
مامان زهرا
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه دوست خوبم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
3 اسفند 92 23:01
سلام عزیزم همون طراح و نگر هستم که واست قالب مدی رو درست کرده بودم راستش اون قلبت بعد یه روز ایراد دار شد و منم مشکلی واسم یش اومد سه ماه نبودم الان اومدم بگم اگه بخوای ایمیلتو برام توی دردونــــه تم بفرس من کد سلم قالبتو برات ارسال کنم راستی خواستی توی نی نی گپ به اسم مامان آدرین درخواستو تائید کن
مامان زهرا
پاسخ
نه ممنون
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
4 اسفند 92 3:21
تقصیر ما نبود تقصیر سرور بوده الان حل شد مشکل ایمیلتونو بفرستین ارسال کنیم براتون
مامان زهرا
پاسخ
نه من نگفتم تقصیر شماست که این قالبو بیشتر دوست دارم
مامان فاطمه
4 اسفند 92 19:38
ای جونم چه عکسای نازی گرفته این آقا مهدی ما.... چه اتاق قشنگی داری عزیزم چه عروسکای خوشکلی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
4 اسفند 92 22:40
لزا ایملتو برامون بفرست تا ما کدو بفرستیم خیالمون راحت شه اگه از این قالبتون خوشتون میاد مشکلی نیست ولی حداقل کدو بفرتیم هر وقت خواستین استفاده کنین منتظرتون هستم