مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

ویروس گوارشی

1392/12/4 15:09
نویسنده : مامان زهرا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من

عزیز دلم 3 روز گذشته بدترین روزهای زندگیم بودن اخه شما خیلی حالت بد بود واز 5شنبه غروب تبت شروع شد ناراحتاولش کم بود که بهت استامینوفن دادم ولی شب که شد تبت بدتر و بدتر شد تا خود صبح ناله کردی منم بالا سرت بیدار نشسته بودم که خدایی نکرده تشنج نکنی 6 صبح بود که تبت بدجور رفت بالا طوری که لپات سرخ شده بود لبات ترک خورده بود و خون میومد الهی من بمیرم برات که انقدر اذیت شدی سریع حاضر شدیم ببریمت دکتر که وسط راه بالا اوردی اونم چه بالا اوردنی تمام لباسای خودت و من کثیف شد رنگ صورتتم شده بود مثل گچ دیوار داشتم از ترس سکته میکردم استرسبرگشتیم خونه لباساتو عوض کردیم رفتیم بیمارستان عرفان دکتر گفت ویروسه گوارشیه تا یه هفته طول میکشه اومدیم خونه ولی تب همچنان ادامه داشت دوباره شب تا صبح هرسه بیدار بودیم دیروز صبح هم خاله مامانم بابایی اومدن دیدنت که با دیدن اونا کلی ذوق کردی و یکم سرحال شدی ولی وقتی رفتن دوباره بی حال شدیناراحت عصر که بابایی اومد دوباره بردیمت دکتر که دوباره بالا اوردی این بار بردیمت پیش دکتر بچگیهای خودم که سید هم هستند که من واقعا بهشون اعتقاد دارم الهی مامان بمیره برات دکتر بهت یه امپول زد که یکم گریه کردی تا صبح هم تب داشتی ولی خدارو شکر الان یکم بهتری لبخندولی من دارم از بی خوابی و خستگی میمیرم ولی فدای سرت تو خوب باش خستگی و بی خوابی من مهم نیست ماچ

قربونت برم که موقعه مریضیتم لبخندت سر جاشه

 

به خاطر بی حالیت بابایی داره میبردت بیرون تا یکم سرحال بشی

 

پسرک تب دار من  به خاطر تب بالا مجبور شدم لباستو کم کنمگریه

خدایا خودت مراقب همه بچه ها باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رادوین
4 اسفند 92 17:20
الهی خدا زود زود شفا بده گل پسرتون خیلی سخته عزیز دلت تب داشته باشه نتونی هیچ کار کنی چقدر هم شیطونه ماشالا خدا حفظش کنه خوشحال می شیم در پرورش خلاقیت و استعداد مهدی جون سهیم باشیم مکعب های چوبی رادوین محصولی جدید از کیمیا چوب برای اولین بار در ایران http://kimiyachoob.ir/
مامان فاطمه
4 اسفند 92 19:40
الهی گل پسرمون چقده اذیت شده...ایشالله بهتر بشی. ایشالله همه مریضیها با سال 92 برن و دیگه برنگردن
مامان زهرا
پاسخ
دعاى زىباىى بود ممنون
فریده
5 اسفند 92 8:25
وای خدای من ، چقدر ناراحت شدم از خوندن این پست . خیلی مواظب باش تب خیلی بده . حتماً توی خونه درجه تب داشته باش ، من با اون جیوه ای ها نمی تونستم کار کنم یه مدل دیجیتالی گرفتم که می ذارم روی پیشونی و سریع درجه رو بهم نشون می ده . دکترش بهتر می دونه ولی به نظرم هر وقت تب بالا داشت براش شیاف استامینفون استفاده کن . یا در حالت بدتر شیاف بروفن . همیشه توی خونه داشته باش . این که بالا آورده به خاطر تب شدیدش بوده . ببخشید ، فضولی حساب نشه ولی من مهدی جان رو خیلی دوست دارم به خاطر همین می گم . هر وقت تب داشت پوشک نکن. اگه هم پاشویه می کنه دستمال مرطوب روی پیشانی اش نذار باعث سینوزیت می شه روی پاها ، سینه و دستاش بذار . حتماً از حالش ما رو بی خبر نذار .
مامان شیما
5 اسفند 92 12:49
اخی بمیرم چقد حالش بدانشالله که بهتر میشه انشالله انشالله انشالله صد وبیست هزاربار انشالله مامانی غصه نخور پسری خوب خوب میشه
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون
مامانی ویانا
5 اسفند 92 18:10
وای عزیزم چقدر همتون اذیت شدید خدارو مهدی جون شکر بهتر شده ایشالا هرچی زودتر خوب خوب بشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان نازنین زهرا
6 اسفند 92 1:21
ای جااااااااااااااااانم ان شااله بهتر می شه عزیز نگران نباش. این بچه ها تا بزرگ شن پدر و مادر و پیر می کنن این گل ها واسه عیادت گل پسر
مامان زهرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مزیم مامان آزمیتا
6 اسفند 92 1:48
عزیززززم قربونت برم چقدرم لوپاش قرمز شده انشاالله هرچه زودتر خوب شه از طرف من ببوسینش
شیما
6 اسفند 92 16:25
بمیرم الهیبرای هر دوتون که ادیت شدینایشالا که خووووب خووووووووب شه گلکمدکتر نگفت این ویروزه از چه راهی منتقل شده؟
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون عزیزم نه عزیزم چیزی نگفت
مامان شیما
7 اسفند 92 9:53
بهتر گل پسرمونخصوصی داری دوست من
مامان شیما
7 اسفند 92 9:54
عاشقانه
مامان آوا
7 اسفند 92 14:34
الهی بمیرم ایشالله زود زود خوب بشی گلم
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون
مامان الناز
7 اسفند 92 18:57
خاله برات بميره ايشالاه زود زود خوب بشي تو هم مثل الناز من شدي عزيز دلم
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون
مامان الناز
10 اسفند 92 19:31
سلام ماماني مهدي جونم چطوره خوب شده
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خدارو شکر بهتره