مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

سورپرایز بابایی..

1392/12/12 15:38
نویسنده : مامان زهرا
337 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش به بابایی گفتم دلم لک زده برم مشهد بابایی چیزی نگفت تا دیروز اومد وگفت انشااله 4 شنبه میریم پابوس امام رضا (ع) خیلی خوشحال شدم خدارو شکر کردم که قسمت شد بریم مشهد عزیز دلم انشااله قسمت باشه بریم میشه دومین بار که شما میری پابوس امام رضا(ع)  

محمد عزیزم ممنون که باز هم من را سورپرایز و خوشحال کردی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
12 اسفند 92 15:58
ماشالله خدا حفظش کنه
مریم
12 اسفند 92 19:34
ایول به همسرتون که اینقد دوستون داره....... امیدورام حسابی بهتون خوش بگذره....
فریده
13 اسفند 92 11:26
امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره ، مواظب مهدی کوچولوی ما هم باش .
مامان زهرا
پاسخ
ممنون گلم حتما پرهام جونمو ببوسید
مریم مامان آرمیتا
14 اسفند 92 15:07
انشالله بهتون خوش بگذره
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:15
التماس دعا مامان خانوووم
مامان زهرا
پاسخ
محتاجیم به دعا گلم
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:15
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
مامانی ویانا
15 اسفند 92 12:53
خوش به حالتون امام رضا طلبتون کرده مارو هم دعا کنید ایشالا حسابی بهتون خوش بگذاره
مامان حنانه زهرا
18 اسفند 92 12:45
خصوصی گلم ایشالله از مشهد نایب الزیاره هستم