مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

اتلیه

1392/10/18 23:32
نویسنده : مامان زهرا
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان امروز رفتیم اتلیه سها برای گرفتن عکسهای یک سالگیلبخند برخلاف تصور ما که فکر میکردیم شیطونی میکنی و اجازه عکس انداختن نمیدی خیلی هم پسر خوبی بودی و شیطنت نکردیقلب دو دفعه قبلی که رفتیم سها یه اقایی ازت عکس مینداخت که کارش خیلی خوب بود و از هر دکور کلی عکس مینداخت که خیلی خوب بود ولی اینبار یه خانم بود که از هر دکور تعداد کمی عکس انداخت خدا کنه عکسها خوب بشنمتفکر تو راه برگشت هم کلا خواب بودی ولی فکر کنم سرما خوردیناراحت اخه هم ابریزش داری هم بیحالی به خدا دیگه طاقت مریضیتو ندارم گریهاخه مامانی تازه خوب شدی راستی امروز ظهر خبردار شدم نی نی خاله فاطمه (دوست مامان)به دنیا اومده تشویقالبته چند روز زودتر و باید تو دستگاه باشه اخه وزنش کمه انشااله که سلامت باشه 

عزیز دلم دوست دارم هوارتا

قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الناز
20 دی 92 0:34
اخخخخخخخ كه تا وقتي كه عكسا حاضر شه كلي دلمون اب ميشه
مامان زهرا
پاسخ
اره خدا کنه زودتر حاضر بشه دل خودمم اب شد
فریده
21 دی 92 9:51
نگران نباش حتماً عکساش خوب می شه . ما که منتظریم زودتر عکساش رو ببینیم
مریم
21 دی 92 15:25
یه سوال:آتلیه سها کجاست؟؟؟ چون اکثر نی نی وبلاگی ها میرن اونجا؟؟؟ منتظر عکس هایه زیباتون هستم
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم شهرک غربه بلوار دادمان