مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

جشن بانک ملت

1392/11/14 19:51
نویسنده : مامان زهرا
305 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         0418.gif

عزیز دل مامان روز شنبه من و بابا به اتفاق شما رفتیم جشنی که بانک ملت تدارک دید ه بود البته وقتی بابایی گفت که دعوت شدیم من مخالفت کردم و گفتم ما نمیایم خودت برو به خاطر شما نمیخواستم برم اخه گفتم اونجا شلوغه اذیت میشی ولی بابا گفت اگر اذیت شد برمیگردیم خونه و این شد که رفتیم و خوب هم شد که رفتیم اخه خیلی خوش گذشت و شما هم خیلی پسر خوبی بودی و اثلا اذیت نکردی تازه وقتی اهنگ میزدند دست هم میزدی و کلی نانای هم کردی قربونت برم که انقدر ماهی در کل شب خیلی خیلی خوبی بود نشد زیاد اونجا ازت عکس بندازم بیشتر فیلم گرفتم

پسرم حاضر شده بره جشن

مراحل دست زدن قبل از رفتن

داخل سالن

 

                                             56.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ویانا
14 بهمن 92 23:51
آفرین به مهدی جون که دیگه بزرگ شده و اذیت نمیکنه همیشه به جشن ایشالا همیشه خوش باشید
فریده
15 بهمن 92 9:21
این پسر که خیلی نازه ، چقدر خوشتیپ کرده . ماشاءالله . واسش یه اسپند دود می کردی .
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مریم
16 بهمن 92 19:16
همیشه به جشن و شادی دوستم...... چه قد هم خوش تیپ شدی مهدی کوچولو.... افرین که مامانی و اذیت نکردی و گذاشتی از جشن حسابی لذت ببره......
مامان اهورا(نرگس)
17 بهمن 92 10:06
همیشه به جشن و تفریح...
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
28 بهمن 92 23:59
قربون اون دس دسی کردنت خیلییییییییییییییییی شیرینی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
قربون محبتت