مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

اتفاقهای بد

1392/11/14 20:22
نویسنده : مامان زهرا
246 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   36_2_58.gif

دردونه من این روزها همش میخوای بلند بشی و راه بری ولی چون هنوز درست نمیتونی تعادلتو حفظ کنی مدام میخوری زمین گریهگریهگریه

دیروز من تو اتاق خواب بودم اومدم دید بلند شدی ایستادی تا منو دیدی اومدی بیای سمتم که از پشت خوردی زمین چنان صدایی داد که نگو داشتم از ترس سکته میکردم سریع بلندت کردم دیدم دهنت پر شده از خون دست و پامو گم کرده بودم فقط خدا خدا میکردم که این خون به خاطر ضربه به سرت نباشه که خدارو شکر نبود 2تا دندونای پایینیت فرو رفته بود تو زبونت و...

زبونت بدجور زخم شده الهی قربونت برم کلی گریه کردی من بمیرم و اشکتو نبینم در کل از دیروز چند بار زمین خوردی اخه گلم یکم بیشتر حواستو جمع کن امیدوارم که دیگه از این اتفاقهای بد برات نیفته

                         دوستت دارم فرشته مهربونم

                                              48.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ویانا
14 بهمن 92 23:54
خیلی ناراحت شدم حتی تصورش هم برام سخته خدارو شکر به خیر گذشته
مامان زهرا
پاسخ
اره خیلی وحشتناک بود خدارو شکر به خیر گذشت
فریده
15 بهمن 92 9:26
آخه عزیزم ، چقدر گناه داشته . ولی از حالا زمین خوردنش شروع می شه . نگران نباش و بسپارش دست خدا . قدیمی ها می گن بچه ها دو تا فرشته دارن که مواظبشون باشه من واقعاً بهش معتقدم ، با این کارهای خطرناکی که می کنن فقط فرشته ها می تونن مواظبشون باشن .
مامان زهرا
پاسخ
خیلی میترسم از این زمین خوردنا خدا خودش به خیر کنه
مامان آوا
15 بهمن 92 13:58
الهی بمیرم خیلی ناراحت شدم خدارو شکر که چیزی نشده دوست دارم مهدی جونم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس [پاسخ خدا نکنه عزیزم ممنون
مریم
16 بهمن 92 19:18
ابجی مریم تنبل اومدش بالاخره..... الهی بمیرم.... مواظب خودت باشه گلم.... تا این پست و بخونم نصفه جون شدم.... ایشالله که دیگه ازاین اتفاقایه بد نیافته..... شما نترسید دیگه باید عادت کنید کوچولودیگه زمین میخوره و گریه میکنه..... ولی امیدوارم شاهد همیچیم اتفاقایی نباشین...
مامان زهرا
پاسخ
عزىزم تنبل نه دوست داشتنى خدا نکنه گلم انشااله براى هىچ نى نى اتفاق بد نيفته
مامان اهورا(نرگس)
17 بهمن 92 10:05
خدا رو شکر که به خیر گذشت...
مامان زهرا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم